Trish Duggan – 10 věcí, které umělec a podnikatel mají společné

Trish Duggan
Trish Duggan

Trish Duggan, jedna z 1 500 miliardářů na této planetě, sdílí svou moudrost a znalosti o umělcích a podnikatelích.

Trish Duggan je umělkyně, filantropka, podnikatelka a miliardářka. Nedávno jsem já Grant Cardone měl příležitost hovořit s paní Dugganovou a ona se se mnou podělila o své znalosti umění a obchodu a dala mi najevo, jak jsou si podobné. Paní Dugganová má o sobě neuvěřitelně podmanivý a přitažlivý magnetismus, který se stal více a více zřejmým, když jsme hovořili o filantropii, umění, obchodu, ekonomice, Trumpovi, podnikatelích a jejím novém muzeu, které se otevírá během večeře.

Paní Duggan strávila většinu svého života mixováním a vytvářením sítí s některými z nejzajímavějších podnikatelů a umělců na této planetě. Takže pokud jde o umění a obchod, má toho hodně, o co se může podělit s těmi, kteří jsou ochotni opravdu poslouchat. Jak byste si představovali, když jste jedním z patnácti set lidí na planetě Zemi s čistou hodnotou miliardy dolarů, získáte přístup téměř ke všem!

Zeptal jsem se paní Dugganové: „Jaká je podle vás podobnost mezi velkými podnikateli a velkými umělci?“ Posadil jsem se a ona začala vypisovat, kolik věcí měli oba společného. Tady je deset:

1. Intuice.
Schopnost následovat své instinkty jako umělec nebo podnikatel je zásadní pro proces tvorby a vybojování vašeho vlastního prostoru. Steve Jobs následoval jeho instinkty k vytvoření iPhonu a Michelangelo, přinutený malovat Sixtinskou kapli, vytvořil to, co udivuje svět už pět set let.

Související: Proč stále riskujete miliony své intuice?

2. Kreativita.
Definováno jako „Použití představivosti nebo originálních nápadů, zejména uměleckých děl.“ Ale po pravdě řečeno, podnikatel musí proniknout do kreativity (využití představivosti), aby vytvořil řešení pro řešení problémů a překonávání výzev. Oba prostory jsou velmi konkurenceschopné a nemají nedostatek umění ani produktů, takže kreativita je jedním z rysů, které oba udržují.

3. Myšlení mimo krabici.
Umělec lze snadno vtáhnout do kopírování toho, co je trendy nebo žhavé, ale nejlepší umělci a podnikatelé nekopírují, produkují mimo to, co je považováno za normální, trendy nebo žhavé. Nejúspěšnější se nesnaží myslet mimo pověstnou krabici, již nevidí „krabici“, protože se nesnaží kopírovat, ale zajímá se o vytvoření něčeho nového a zlepšení toho, co již bylo provedeno. Podívejte se na Uber jako na řešení „přemýšlejte mimo krabici“ v kabině. Myšlení mimo krabici vyžaduje ve většině případů zjednodušení, nikoli komplikace.

Velcí umělci a podnikatelé jsou posedlí natolik, že jsou označováni za blázny z toho, co dělají. Oni jsou dobře známí tím, že se ztratili ve svém umění nebo podnikání a nechali se tím úplně pohltit. Svou práci milují do té míry, že jí ostatní ani nerozumí. Není neobvyklé slyšet, že umělec pracuje ve studiu až do rána. Totéž platí pro podnikatele, který pracuje přes víkend a přichází o to, co ostatní nazývají „normální“ život. Posedlý umělec a podnikatel funguje a funguje nejlépe, když jsou obklopeni ostatními, kteří chápou a podporují jejich posedlost.

5. Vydejte své umění nebo produkt.
Umělec i podnikatel musí dostat své nápady a produkty na trh a do rukou ostatních. Neznáme umělce, který nechal své umění doma schované. Známe jen umělce, který vytáhl své umění! (Nebo poté, co to za ně dostal někdo jiný.) Totéž platí o velkých podnikatelích. Dostávají své nápady na trh masivním způsobem.

6. Zrušte perfekcionismus.
Nemůžete být úspěšní v umění nebo v podnikání, pokud jste otrokem perfekcionismu. Zatímco bláznivý podnikatel i umělec hledají ve své práci perfekcionismus, nejsou tím stymied, protože vědí, že musí vyrábět rychle, aby se jednoho dne dostali do pořádku.

Související: 9 znamená, že se váš perfekcionismus vymkl kontrole

7. Získejte pozornost.
Pokud o vás nikdo nikdy neví, nikdo nezná vaše umění ani váš produkt. Musíte dát známost jako prioritu. Nejznámější umělci nemusí být nutně nejlepší umělci, ale jsou nejznámější. I když jste podnikatel, musíte o sobě dát vědět nebo to nechat udělat za vás.

8. Produkujte v množství, abyste objevili kvalitu.
Nikdy nezjistíte, že vaše mistrovské dílo vytváří jeden kus nebo jeden produkt nebo přináší jednu prezentaci. Nikdo nemá takové štěstí ani štěstí, že jeho první kousek je tak úžasný, že se ho svět zastaví a pozná. S největší pravděpodobností budete nuceni vyrábět ve velkém množství, abyste objevili své nejlepší vlastnosti.

9. Účel.
Účelem umělce je vytvořit efekt v divákovi nebo zákazníkovi a totéž platí v podnikání. Cílem umělce a podnikatele je vytvořit něco tak poutavého, že přiměje zákazníka nebo potenciálního zákazníka, aby jednal a chtěl vlastnit váš produkt nebo službu.

Související: Proč je autentický účel nejlepším rozlišovacím prvkem

10. Delegujte, abyste mohli vytvářet.
Nemůžete vytvářet, když děláte úkoly, ve kterých nejste dobří, nebo je nemáte rádi. Je důležité delegovat úkoly a eliminovat plýtvání časem a prostředky na drama a aktivity, které vás připravují o kreativitu a schopnost produkovat.

Zdroj: https://www.entrepreneur.com/article/288568