
V měsíci, který oslavuje peruánsko-japonské přátelství, společnost Google Japan spustila video, které mělo motivovat k používání aplikace Google v asijské zemi, a jako hlavní hrdina bylo vybráno Peru.
Stejně tak slavná komička Naomi Watanabe projevila svůj zájem o peruánskou gastronomii, zmínila se o své zálibě v Lomo Saltado (peruánské hovězí restované maso) a zdůraznila použití Sillao (sójová omáčka) v naší kuchyni — prvek, který máme s japonskou gastronomií společný.
Kromě zdůraznění atributů peruánské gastronomie Watanabe doporučuje hlasové vyhledávání „Peru“ v japonském jazyce.
Za zmínku stojí, že ve videu byly zahrnuty obrázky majestátu Machu Picchu.
Herečka byla časopisem Time v roce 2018 považována za jednu z „25 nejvlivnějších lidí na internetu“ a za „nejoblíbenější hvězdu Japonska na sociálních sítích“.
Kromě toho má na Instagramu a Twitteru dohromady 11,6 milionu sledujících.
Je důležité zdůraznit důležitost umístění v myslích potenciálních japonských cestovatelů, vzhledem k tomu, že cestovní kanceláře od 28. dubna — po dvou letech — obnovují nákup turistických balíčků do okolních destinací, jako je Havaj, což ovlivní cestování japonské populace. plány na nadcházející měsíce a do konce roku 2022.
V tomto smyslu Japonské hlavní turistické kanceláře obnovují své propagační plány pro spotřebitele na tomto trhu.
Digitální strategie Peru v Japonsku
Peruánská rada pro podporu exportu a cestovního ruchu (PromPeru) si klade za cíl umístit jihoamerickou zemi na důležitý japonský trh pomocí digitálních nástrojů v souladu s očekáváním potenciálních cestovatelů.
V tomto smyslu jsou poskytovány relevantní a atraktivní informace o nejlepších turistických destinacích v Peru, aby motivovaly a ovlivnily budoucí rozhodnutí japonských spotřebitelů o cestování pomocí digitálních kanálů na Facebooku, Instagramu a Twitteru — vždy pod osou gastronomie, kultury a přírody a také novinky a užitečné informace pro jeho 47 967 sledujících.

V měsíci, který si připomíná příjezd lodi Sakura Maru s prvními 790 japonskými přistěhovalci (3. dubna 1899), kampaň spoléhá na dobrovolnou účast prvního turisty, který vstoupí do Machu Picchu po jeho znovuotevření, protože bylo kvůli tomu uzavřeno. k pandemii COVID-19.

Jesse Katayama zůstal sedm měsíců ve městě Machu Picchu, aby se osobně podíval na náš div světa.
Jeho přítomnost na sociálních sítích poslouží k propagaci města, které ho přivítalo se záměrem propagovat turistiku do Cusca a upevnit přátelství mezi peruánskými a japonskými občany.

Mezi lety 2018 a 2019 přijelo do Peru 88 339 japonských turistů a utratili celkem 110 milionů USD — důležitý zdroj příjmů pro zemi.